چگونه نرده راه پله را نصب كنم؟

نصب و تعمير انواع، نرده،پله،حفاظ

چگونه نرده راه پله را نصب كنم؟

۸۸۴ بازديد

نرده مخصوص دستگيره مي تواند از از افتادن جلوگيري كند بنابراين مهم است كه آنها محكم باشند.و با توجه به اينكه در خانه قرار مي گيرد از لحاظ زيبايي نيز بايد خوب به نظر برسد.در اين باره از يك نجار حرفه اي   درباره برخي از نكات نصب دستگيره نرده سوالاتي پرسيديم.او روش سريع ومناسبي را براي اندازه گيري نشان داد، آهن نشان داد و مشخص كرد چه فلزي بهترين است و دليل آن را توضيح داد.اين نكات به شما كمك مي كند تا بچسبيد  به يك نرده  جذاب و محكمي كه دوام زيادي داشته باشد.

 

از دماغه پايين پله  تا دماغه بالاترين اندازه گيري كنيد

 

 

نرده پله ها نياز دارد تا در تمام طول پله ها اجرا شود تا اطمينان حاصل كنيم كه امن بوده و طبق دستورالعمل يا قانون مي باشد.ساده ترين راه براي تعيين فاصله اين است كه يك نوار اندازه گيري را بر روي دماغه پايين پله كشيده  و آن را تا  بالاترين نقطه اندازه گيري كنيد.كارشناس ما ترجيح مي دهد تا اضافه كند 6 اينچ اندازه بگيرد تا در انتهاي هر كدام 3 اينچ حائل در نظر بگيرد.

 


 

 

ديوار رو به روي نرده را علامت بزنيد

 

 

بست يا علامت نرده ها بايد  حفظ كنند يا بسته شوند به گل ميخ ها.چون ديوارپوش ها به اندازه كافي محكم نيستند.اين برامت ها حداكثر بايد 48 اينچ باشند.جدا از اين،چك كنيد مشخصات يا خصوصيات فلزاتي كه استفاده مي كنيد.بين براكت ها به اندازه 32 اينچ فاصله بگذاريد.به غير از نرده هاي گرد و بيضي شكل كه آنها به اندازه كافي دوام ندارند براي نصب از بلوط استفاده مي كنيم.براكت را روي ستون هاي نزديك به بالا و پايين نرده نصب كنيد.ستون ها را با نوار نقاش علامت بزنيد، بنابراين لازم نيست علامت مداد روي ديوار ايجاد كنيد.

 


 

 

 

ارتفاع براكت را با يك گونيا به دست آوريد

 

 

محل سوراخ پيچ پيچ براكت را روي ديوار نشانه گذاري كنيد، نه بالاي نرده.براي اندازه گيري نرده را به صورت وارونه روي پله ها قرار دهيد. تنظيم كنيد يك خرپاي مربعي شكل را روي يك كف پله،درست تا لبه دماغه پله.سپس براكت را در پايين نرده قرار دهيد كه سوراخ پيچ ها با لبه خرپا تنظيم مي شود.اين ابعاد (5 اينچ در اين مورد) فاصله ي است كه شما از ارتفاع بالاترين نرده كم مي كنيد. ما مي خواهيم بالاي دستگيره ما 36 اينچ بالا باشد، بنابراين يك علامت روي ديوار 31 اينچ بالا مي بريم.

 

نقطه شروع و ارتفاع براكت را علامت بزنيد

 

 

 

از يك سطح 4 فوت استفاده كنيد تا بالا برويد از دماغه پاينن ترين پله و روي ديوار به صورت عمودي علامت بزنيد.اين خط نشان خواهد داد كه نرده بعدي در انتهاي پايين ترين پله ايجا مي شود.بعد، اندازه گيري از بيني از مراحل و علامت يك خط متقاطع نشان دهنده ارتفاع پيچ براكت است.بعد اندازه گيري كنيد از دماغه پله ها و علامت بزنيد يك خطي را كه مشخص كند ارتفاع پيچ براكت را مشخص كند.

 

 

 

مكان هاي براكت ديگر را با خرپا تنظيم كنيد

 

 

يك قالب مربعي پيرامون آن نصب كنيد، آن را با علامت نشان دهنده ارتفاع براكت تنظيم كنيد و آن عدد را يادداشت كنيد.مربع را به گل ميخ بعدي حركت دهيد كه يك براكت را پشتيباني مي كند و عدد را روي ديوار علامت گذاري مي كند.در صورتي كه هيچ تخته نجاري وجود نداشته باشد، روي پله ها 2 × 4 قرار داده شود و مربع قاب را بر روي آن قرار دهيد.

 

 

 

از بازگشت 90 درجه اجتناب كنيد

 

 

نرده تمايل دارد تا با ديوار برخورد كند اين "بازگشت" مردم را هشدار مي دهد كه نرده ها به پايان رسيده است.اين بازگشت همچنين مردم را حفظ مي كند از ضربه زدن به لبه تيز نرده اي.متخصصان ما بر مي گردند و به جاي زاويه 90 درجه، 45 درجه زاويه  در نظر مي گيرند.اين روش به نظر خوب مي رسد و از گير كردن لباس، كيف پول و موارد ديگر در انتهاي نرده جلوگيري مي كند.

 

 

برش را با سمت "نمايش" كنار حصار بريزيد

 

اره هاي ميته باعث مي شود كه چوب بر روي حصار پاره شود و بيشتر از آن كه در مقابل حصار قرار بگيرد، بيشتر شود.اين ممكن است به شما نجاران غيرممكن به نظر برسد، اما هنگام بريدن نرده، بهتر است كه خط برداشتن در طرف "نمايش" راه آهن يا طرفي كه به دور از ديوار قرار دارد، رخ دهد.پارگي در قسمت ديوار نرده نشان داده مي شود و براي شستشو دشوار است.چوب خرد شده در خارج از ميتر مي تواند به طور گسترده اي شسته شده و شفاف شود.با تيز كردن تيغه پارگي را به حداقل برسانيد و با برش آرام و به تيغه اجازه بدهيد تا قبلا از بالا رفتن بچرخد.

 

پيدا كردن طول بازگشت با يك بلوك

 

 

براساس دستورالعمل  به يك فضاي حداقل 1-1 / 2 بين نرده و ديوار داريم.براي پيدا كردن طول قطعه بازگشتي، يك زاويه 45 درجه را روي چوب ضايعات برش دهيد و سپس يك بلوك چوب را به ضخامت فاصله بين ديوار و ديوار (1-5 / 8 اينچ در اين مورد) قرار دهيد.زاويه 45 درجه را در برابر حصار قرار دهيد و 1-5 / 8 را در آن قرار دهيد.و نقطعه تقاطع آن ها را علامت بزنيد.اين علامت نشان دهنده سمت كوتاه نرده بازگشتي است.همان سمت نرده كه بايد نصب شود را برش دهيد. به اين ترتيب د چوب به صورت يكپارچه از طريق جلوي نرده عبور مي كند.

 

 

 

مقررات ساختمان

 

  • نرده بايد در تمام طول پله اجرا شود(از پايين ترين دماغه تا بالاترين)
  • بالاي نرده بايد بين 34 سانت و 38 سانتيمتر باشد، مستقيما از روي پله
  • ها اندازه گيري مي شود.
  • بين ديوار و نرده حداقل بايد بين 2/1 اينچ باشد.
  • نرده بايد روي ديوار يا پايه اي رزوه شود.
  • هندريلس بايد به يك ديوار يا پست جديد نيايد.
  • نرده هاي گرد بايد بين 1-1 / 4 اينچ و 2 اينچ قطر داشته باشند.
  • اشكال سفارشي قابل قبول است، اما ممكن است نياز به اندازه خاصي
  • داشته باشد (با دفتر رسمي خود چك كنيد).

 

 

 

بازگشت چسب و پين

 

قبل از اينكه آنها را با هم بچرخانيد، دو پايه چسب را به صورت دقيق مرتب كنيد.اگر شما آنها را بيش از حد حركت دهيد، چسب مي تواند به عنوان يك روان كننده عمل كند، در غير اينصورت زماني كه آنها را باهم تركيب مي كنيد، سخت است.در حالي كه چسب خشك مي شود، قطعات را با يك پينر 23 درجه اي نگه داريد. پنير خوب است زيرا آنها سوراخ بزرگي و زشتي را ترك نمي كنند و پين ها احتمالا به دنبال دانه هاي چوب مي روند و به همين ترتيب مانند شبيه سازهاي بزرگتر به كار مي روند.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.